تقدیر مجموعه F125 از شخصیت کارآفرینان ,

menuordersearch
f125.ir
۱۴۰۰/۱/۴ چهارشنبه
(27)
(0)
تقدیر مجموعه F125 از شخصیت کارآفرینان
تقدیر مجموعه F125 از شخصیت کارآفرینان

"مجموعه F125 در سال ۱۴۰۰ از شخصیت ایمن و سالم کارآفرینان تقدیر و تشکر بعمل آورد"
به گزارش خبرگزاری مجموعه F125، جناب مهندس مجید حکیمی کارآفرینان را شخصیت ایمن و سالم در رسیدن به اهداف پیشرو دانست.

وی با اشاره به واژه ایمنی که در شخصیت کارآفرینان نقش بسزایی دارد، افزود که کارآفرینان با شخصیت والا و ارزشمند خود برای رسیدن به اهداف پذیرای مشکلاتی بوده که نسبت به نگاه خوشبینانه خود به آینده آنها را تجربه ای در خصوص موفقیت می‌دانند و این دیدگاه آنها شخصیت ایمن در برابر تمامی چالش ها را نشان می‌دهد.

در ادامه وی افزود، کارآفرینان باید برای غلبه بر نیروهایی که در برابر پیدایش چیزی مقاومت می‌کنند و یا پیدایش تغییرات مخالف هستند، موقعیتی را بیابند و فرصتی را کشف و ارزیابی و ایجاد نمایند و به آن توسعه بخشند.

با اینحال زندگی کارآفرینانه زندگی ساده و راحتی نیست.

آنها برای حفظ شخصیت ایمن و سالم خود انرژی زیادی را صرف موفقیت می‌کنند.

کارآفرینان با اشاره به موضوع قبلی با اینکه نسبت به دیدگاه خود برای رسیدن به اهداف ایمن هستند، اما در کنار آن مقابله با مشکلات و محدودیت ها و برخی شکستها را باید پشت سر بگذارند.

کارآفرینان نظر بر اینکه یک شبه به رویاهای خود خواهد رسید، ندارند و شرط رسیدن ایمن به موفقیت و رویاها را یک فرآیند پیوسته می‌دانند.

اراده و پشتکار در کنار اعتماد بنفس بالای کارآفرینان باعث قاطعیت در پیشبرد کارهایشان است و همیشه نسبت به شخصیت ایمن و سالم خود تهدیدهای مسیر را کنار زده در جستجوی فرصت ها قرار می‌گیرند.

نام کارآفرین مقدس بوده و کارآفرینی وجود ندارد که بدون پشت سر گذاشتن محدودیت ها و مشکلات بتواند به این شخصیت والا دست پیدا کند.

خیلی از افراد به گمان اینکه در ابتدا با راه اندازی کسب و کار و جذب نیروهای کاری نام کارآفرین را برای خود اعلام می‌دارند به این جایگاه دست پیدا کرده اند،

اما آنها هم اگر تجربه ای در طی سالها برای مشکلات و گذراندن مراحل موفقیت و تغییرات شخصیتی در مسیر اهداف در خود طی نکنند به این شخصیت نخواهند رسید.

در ادامه خاطر نشان داشت که ایمنی در کارآفرینان همان احساس رهایی از ترس و اضطراب و احساس اطمینان و اعتماد بر توانائی ها و تامین نیاز فعلی و آتی است.

کار آفرین را کارآفرینان درک می‌کنند، آنها می‌دانند که یک کارآفرین فردی غیر عادی بوده و هیچ وقت تفکر عادی را نپذیرفته است.

مهندس مجید حکیمی در ادامه نقش ایمنی را که واژه پر اهمیت در ساختار شخصیتی میداند، افزود که کارآفرین خارج از شخصیت ایمن و سالم خود ارزش گذاری ایمنی در همه موضوعات را در وهله اول در نظر دارد و از آن به خوبی استفاده می‌نماید.

رعایت ایمنی در همه جوانب باعث پدیدار شدن آرامش و عدم هر گونه پیشامدی در کارهاست.

کارآفرین هم با توجه به نقش کارآفرینی برای خود و نیروهای پرورش داده به موضوع ایمنی در کارها اهمیت بسزایی دارد و آن را در اولویت کارهای خود قرار می‌دهد......

ایمنی کارآفرین
مهندس حکیمی بعنوان اشاره ای برتر، آقای وحید رجبلو معلول ۹۸ درصدی کارآفرین که جزو ۱۰ نفر برتر جهان است را مثال زد و افزود، با توجه به اینکه این فرد از لحاظ ایمنی در فیزیک بدنی کاملآ معلول است،

اما شخصیت والا مقام او را، جزو شخصیت های ایمن و سالم در امر موفقیت روزافزون اعلام داشت.

در آخر ایشان با اشاره به اهداف مجموعه F125 که همیشه فرهنگ ایمنی را فقط برای احتیاط در حوادث نمی‌داند، بلکه ایمنی را جزو ابزارهایی خواهد دانست که شروع آن بر پایه ساختار شخصیت ایمن در راستای شروع فرهنگ ایمنی برای همه افراد جامعه است، تا با این دیدگاه به سراغ حفظ ایمنی در جان و مال انسانها برویم و هر فردی بتواند، اگر هم کارآفرین در چرخه اقتصادی نباشد، اما با بر تن داشتن شخصیت فرهنگ ایمنی کمکی بزرگ در حفظ آرامش همگانی به ارمغان آورد. پیروز و سربلند و پایدار باشید.

 

 

کارآفرینان

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

تهران خیابان جمهوری بین چهارراه استانبول و پل حافظ کوچه مسعود سعد
09126633036
02166719137
البرز-کرج-پل فردیس-بعد از پمپ بنزین باران
راه های ارتباطی
09126633036
02166719137
02634955755

فروشگاه آنلاین تجهیزات آتش نشانی، اعلام و اطفاء حریق، تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی