بزودی فروش ویژه و استثنایی محصولات سایت F125 آغاز می‌گردد. ,

menuordersearch
f125.ir
۱۳۹۹/۶/۱۰ دوشنبه
(5)
(0)
بزودی فروش ویژه و استثنایی محصولات سایت F125 آغاز می‌گردد.
بزودی فروش ویژه و استثنایی محصولات سایت F125 آغاز می‌گردد.

به نقل از مجموعه F125 و با شروع تبلیغات محیطی و مجازی و با هدف از شعار ایمنی این فروشگاه اینترنتی محصولات خود را با قیمت های ویژه و استثنایی از طریق سایت WWW.F125.IR بصورت آنلاین و یا ثبت سفارش عرضه می‌دارد.

این محصولات شامل سیستم اعلام حریق با کلیه لوازم آن در تمامی برندهای ایرانی و استاندارد و همچنین سیستم اطفاء حریق با کلیه لوازم آن شامل انواع کپسول های آتش نشانی، جعبه های فایرباکس و هوزریل با متعلقات آن و انواع اسپرینکلرها و لوازم جانبی دیگر است که این مجموعه در نظر دارد با حداقل ترین قیمت درج شده در سایت جهت ارائه خدمات حامی مشتریان عزیز باشد.

مشتریان گرامی می‌توانند جهت برخورداری از تخفیفات ویژه بصورت همیشگی از تاریخ 1399/06/20 از طریق سایت با انتخاب هر محصول به نسبت نیاز خرید اینترنتی کرده و سفارشات خود را در تهران و کرج کمتر از 48 ساعت و در شهرستانها حداکثر تا 72 ساعت دریافت نمایند و همچنین در صورت هرگونه تمایل به عدم خرید اینترنتی می‌توانند از روش های دیگر اقدام نمایند.

با انتخاب و ثبت سفارش و ایجاد فاکتور محصولات در سایت و در صورت عدم پرداخت اینترنتی مشاوران فروش این مجموعه با شما تماس گرفته و در صورت تأیید سفارش، کالاها ارسال و در محل آدرس تسویه می‌گردد. لازم به توضیح است که این روش و یا سفارش تلفنی فقط در تهران یا کرج امکانپذیر بوده و مشتریان گرامی در شهرستانها پس از ایجاد فاکتور از طریق واریز به شماره کارت با هماهنگی قبلی اقدام نمایند و رسید آن را با مشخصات ثبت سفارش جهت ارسال کالا ارسال نمایند.

در این طرح ویژه و همیشگی کپسول های 1 و 2 کیلویی پودر و گاز و CO2 برای خودرو و منازل قرار دارد و لازمه تجهیز آن جهت ایمنی موثر است به مشتریان اعلام می‌گردد پس از خرید و در صورت استفاده از آن تا بازده زمانی 7 ماهه با مراجعه حضوری و یا ارسال کپسول مورد نظر از 50 درصد تخفیف در شارژ بهره مند گردید.

امیدواریم با بهره گیری از خدمات و فروش محصولات این مجموعه از ایمنی بیشتر برخوردار باشید.

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                سربلند و پیروز باشید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

تهران خیابان جمهوری بین چهارراه استانبول و پل حافظ کوچه مسعود سعد
09126633036
02166719137
البرز-کرج-پل فردیس-بعد از پمپ بنزین باران
راه های ارتباطی
09126633036
02166719137
02634955755

فروشگاه آنلاین تجهیزات آتش نشانی، اعلام و اطفاء حریق، تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی