ارزیابی حوادث ( مخاطرات حریق و انفجار ) ,

menuordersearch
f125.ir
۱۳۹۹/۴/۱۴ شنبه
(4)
(0)
ارزیابی حوادث ( مخاطرات حریق و انفجار )
ارزیابی حوادث ( مخاطرات حریق و انفجار )

در راستای ارزیابی مخاطرات حریق و انفجار یه هدف عمده مدنظر است که عبارتند از:

1: در نظر گرفتن آتش سوزی ها و انفجارات بالقوه به صورت منظم و شناسائی مواردی که ممکن است سبب آسیب افراد شوند. بر این اساس باید کفایت سیستم های آشکار ساز گاز و حریق و نیز سیستم های حفاظت در مقابل حریق تشخیص داده شود.

2: فراهم کردن بستر یک تجزیه و تحلیل ساختاری از مخاطرات حریق و انفجار بدین منظور که یک بخش اصلی و فراگیر را در بازنگری سیستم ایمنی تشکیل دهد.

3: شناسائی نقائص و ضعف های اصلی سیستم های حفاظتی که به منظور مقابله با حریق و یا مقاومت در برابر انفجار به کار می‌رود.

شایسته نیست که توصیه ی ارتقای تاٌ سیسات موجود و یا بهبود آنها صرفاٌ بر اساس ارزیابی حریق و انفجار صورت پذیرد چرا که این اقدام فقط در صورتی رضایت بخش است که ارزیابی عنوان بخشی از یک بازنگری عمومی انجام شود و در آن اهمیت خطرات حریق و انفجار با دیگر خطرات بالقوه ای که سلامت افراد را تهدید می‌کند، مقایسه شود.

در ارزیابی خطر باید موارد غیرعادی در کنار موارد عادی سیستم در نظر گرفته شود. بدین معنی که علاوه بر دستورالعمل های اضطراری و تعمیرات، لازم است مواجهه ی افراد با ریزش مواد و یا نشت آنها نیز مورد ارزیابی قرار گیرد. پس از ثبت موجودی اصلی مواد و کلیه ی فعالیت های کاری مربوط به آنها لازم است که نوع و میزان مواجهه افراد با مواد خطرناک مورد ملاحظه قرار گیرد. راههای ورود این مواد به بدن شامل استنشاق، بلع، جذب از طریق پوست و یا چشم ها بوده و یا اینکه ممکن است تزریق توسط اجسام تیز و یا با فشار زیاد صورت پذیرد. در آخر خاطر نشان است مجموعه ی F125 با کارشناسان مجرب خود در زمینه تامین تجهیزات ایمنی و جلوگیری از بروز حادثه، همکاری همه جانبه با کارخانجات و کارگاه های تولیدی و .... دارد. شما می‌توانید از طریق سایت F125 در قسمت فرم درخواست مشاوره و یا خدمات با ما همکاری نمائید و کالاهای مورد نیاز خود را از همین سایت  (F125.IR) خریداری نمائید. پیروز و سربلند باشید.

تهران خیابان جمهوری بین چهارراه استانبول و پل حافظ کوچه مسعود سعد
09126633036
02166719137
البرز-کرج-پل فردیس-بعد از پمپ بنزین باران
راه های ارتباطی
09126633036
02166719137
02634955755

فروشگاه آنلاین تجهیزات آتش نشانی، اعلام و اطفاء حریق، تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی