آنونس تیزر تبلیغاتی F125 رونمایی شد ,

menuordersearch
f125.ir
۱۳۹۹/۲/۱۵ دوشنبه
(82)
(1)
آنونس تیزر تبلیغاتی F125 رونمایی شد
آنونس تیزر تبلیغاتی F125 رونمایی شد

آنونس تیزر تبلیغاتی F125 با نقش فرهنگ ایمنی در سینما

آنونس تیزر تبلیغاتی


آنونس تبلیغاتی مجموعه F125 که برگرفته از فرهنگ ایمنی در محیط های مختلف که از جایگاه بالایی برخوردار و در رسانه های مختلف نقش بسزایی از خود دارد با نمایش آنونس تیزر تبلیغاتی F125 که توضیح آن برگرفته از نقش آدمی با حالت و شادی های مختلف که رقص خود را به اجرا درآورده و در کنار آن عدم رعایت اصول ایمنی در جنبه های مختلف پاششی از پودمان و آتش درونی است که نگرانی و اضطراب را بدنبال دارد.

به عنوان مثال نقش فرهنگ ایمنی در ساخت فیلم های  سینما و سریال که برای همه عوامل آن مهم است و حتی خارج از ایمن سازی ساخت فیلم، بازيگران و هنر پیشه های زیادی این فرهنگ را به تصویر می‌کشند.

اما با توجه به این موضوعات در ساخت فیلم، سریال و تیزر تبلیغاتی از عدم تجهیزات در لوکیشن های مختلف برای عوامل آن برخوردار می‌باشیم که هر حادثه ای می‌تواند خسارت جبران ناپذیر به بار آورد. متاسفانه در فرهنگی زندگی می‌کنیم که شاید جان آدمی ارزش کمتری نسبت به اهداف پیشرو داشته باشد، اما هر هدفی می‌تواند تا پایان آن برگرفته از ایمن سازی در مسیر حرکت باشد، تا به سرانجام برسد.

در سینما هم تهیه کننده باید آگاهی زیادی در برقرار کردن امکانات ایمنی داشته باشد تا حساسیت اتفاقات به حداقل رسیده و عوامل و بازيگران ساخت آن فیلم تمرکز بالائی رو اجرائیات کار خود داشته باشند.

در کشورهای پیشرفته در عرصه سینما با توجه به آگاهی و هزینه های بالایی که برای ایمن سازی صحنه های جذاب فیلم انجام می‌دهند، اما باز متخصصانی جهت جلوه های ویژه دارند که درصد حوادث را بطور قطع پایین آورده و با وجود تامین تجهیزات ایمنی در پروژه ها، بیشتر سلامتی و ایمن سازی عوامل فیلم را در اولویت قرار داده تا حرفه ای ترین و پر مخاطب ترین فیلم ها را به نمایش بگذارند.

مجموعه F125 حامی سینما و تئاتر برای ساخت تیزرهای خود این فرهنگ را در برنامه های خود قرار داده، تا بتواند با معرفی فروشگاه اینترنتی خود ایمنی را در اولویت قرار داده و از آن حمایت نماید..
پیروز و سربلند باشید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

تهران خیابان جمهوری بین چهارراه استانبول و پل حافظ کوچه مسعود سعد
09126633036
02166719137
البرز-کرج-پل فردیس-بعد از پمپ بنزین باران
راه های ارتباطی
09126633036
02166719137
02634955755

فروشگاه آنلاین تجهیزات آتش نشانی، اعلام و اطفاء حریق، تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی