مرسدس بنز F125 تحولی نو در عرصه ایمنی ,

menuordersearch
f125.ir
۱۳۹۸/۱۰/۱۱ چهارشنبه
(32)
(0)
مرسدس بنز F125 تحولی نو در عرصه ایمنی
مرسدس بنز F125 تحولی نو در عرصه ایمنی

درباره F125 بیشتر بدانیم:

مرسدس بنز F125 ایمن ترین خودروی در حال تولید.
نمونه هیبریدی F125 مرسدس بنز از هیدروژن برای تأمین سوخت مورد نیاز خود استفاده خواهد کرد. درهای ایمن خودرو با ضربه باز میشوند و خودرو به سیستمی برای کاهش استرس راننده مجهز است! پیش بینی تازههای خودرو طی ۲۵ سال آینده و فناوریهای جدیدی که به کار گرفته خواهند شد، چندان ساده نیست. با این حال میدانیم که ربع قرن آینده نیز دایملر، خودروهای لوکسی تولید خواهد کرد که هنوز هم خریداران معدودی دارند و احتمالا بنزین دیگر در این زمان سوخت پایه خودروها نخواهد بود و توسط سوختهای پاک و ارزانتری مانند هیدروژن جایگزین خواهد شد. نمونه مفهومی F125 خواهد بود.
برای این نمونه مفهومی ۴ پیشرانه الکتریکی پیش بینی شده که نیروی مورد نیاز آنها توسط باتریهای لیتیوم گوگرد و سلولهای سوختی هیدروژنی تأمین خواهد شد. توان نهایی این ۴ پیشرانه در مجموع ۲۳۱ اسب بخار است که میان تمامی چرخهای خودرو توزیع خواهد شد. به کمک این نیرو صفر تا ۱۰۰ خودرو به زمانی معادل ۴٫۹ ثانیه نیاز خواهد داشت و حداکثر سرعت آن ۲۲۰ کیلومتر برساعت خواهد بود. استفاده از پلاستیک تقویت شده فیبرکربن، آلومینیوم و فولاد با مقاومت بالا در ساخت این خودرو باعث شده وزن آن به حداقل برسد و دارای ایمنی کامل قرار گیرد.

به همین دلیل بهره وری سوخت و مسافتی که میتواند طی کند، حداکثر خواهد بود. خودرو F125 میتواند با اتکا به توان باتری لیتیوم گوگرد، مسافتی حدود ۵۰ کیلومتر را طی کند. به کمک مخزن هیدروژن تعبیه شده و سلولهای سوختی هیدروژنی F125 حدود ۹۴۰ کیلومتر دیگر نیز پیش از نیاز به سوختگیری مجدد حرکت خواهد کرد.بخش هدایت و کنترل این خودرو تعاملی است و مبتنی بر ارتباط میان راننده و خودرو به صورت لمسی، گفتاری و حتی استفاده از اشارات گوناگون عمل خواهد کرد.

به عبارت دیگر در این خودرو دیگر خبری از دکمه ها و دستگیرهها نیست و درهای خودرو نیز با ضرباتی که سرنشینان به آنها میزنند، باز خواهند شد. مرسدس بنز F125 به دستیار راننده پیشرفته مجهز است و میتواند فعالیتهای نیمه خودکاری انجام دهد که از استرس راننده بکاهند. مطابق اعلام شرکت دایملر آ.گ، نام F125 از ترکیب ۱۲۵ که به گذشت ۱۲۵ سال از تولید اولین اتومبیل بنزین سوز توسط کارل بنز اشاره میکند و F که نشان دهنده استفاده از سلولهای سوختی است، تشکیل شده است.
با این رویکرد و با نام خودروی F125 که کاملآ ایمنی در آن تعریف شده است پس ما هم با هدف ایمنی و ارائه خدمات نوین درصدد قرار گرفتیم تا با نام F125 که برگرفته از ۱۲۵ آتش نشانی و F علامت اختصاصی فایر و سیستم های آتش نشانی است، با راه اندازی سایت فروش و خدمات آنلاین (F125.ir) بتوانیم در کنار شما هموطنان ایمنی را هر چه بیشتر برای هم به ارمغان بیاوریم. در مراحل بعدی از خودروی اف 125 بیشتر خواهیم گفت.


با آرزوی توفیق و سرافرازی

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

تهران خیابان جمهوری بین چهارراه استانبول و پل حافظ کوچه مسعود سعد
09126633036
02166719137
البرز-کرج-پل فردیس-بعد از پمپ بنزین باران
راه های ارتباطی
09126633036
02166719137
02634955755

فروشگاه آنلاین تجهیزات آتش نشانی، اعلام و اطفاء حریق، تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی