لزوم استفاده ار مصالح غیر قابل اشتعال ,

menuordersearch
f125.ir
۱۳۹۹/۷/۲۹ سه شنبه
(24)
(0)
لزوم استفاده ار مصالح غیر قابل اشتعال
لزوم استفاده ار مصالح غیر قابل اشتعال

    آتش سوزی یک خطر جدیست هم برای ساختمان وهم برای افراد داخل ساختمان، بنابراین ایمنی در برابر آتش سوزی باید در دستور کار طراحان و سازندگان ساختمان باشد به خصوص مصالح استفاده شده در ساختمان و همچنین در نازک کاری ها نقش بسیار مهمی در این ضمینه دارا می‌باشند.
    انتخاب صحیح مصالح بر اساس موقیعت استفاده توسط مهندسین طراح و ساخت می‌تواند از به وجود آمدن و در نتیجه گسترش فوری آتش سوزی جلوگیری کنند و به این وسیله فرصت کافی برای ساکنین به وجود آورده تا در مواقع حریق بتوانند از ساختمان خارج شوند.
    لزوم بیشتر برای فضاهای بیمارستانی وجود دارد، برای این مهم باید قانون و روش مناسبی مدون شود. روش طبقه بندی ملی، آزمون های آتش، روش علمی مقیاس کوچک و الزامات آتش برای نازککاریهای فضاهای مختلف ارائه شده است. الزامات خاص فضاهای بیمارستانی به صورت ویژه ارائه شده است که امکانات لازم برای اجرای این موارد و دستورالعمل ها در کشور تماما در اختیار مهندسین و معماران قرار دارد که میتوانند از آنها استفاده کنند.
    طبقه بندی تعدادی از مصالح ساختمانی موجود در کشور از نظر خطر حریق که با توجه به نتایج آزمون های تجربی صورت گرفت که اکثر آنها رفتار خطرناکی بروز دادند. همچنین بررسی از نظر خطر حریق و مقایسه تطبیقی برای مصالح نازک کاری به کار رفته در دو بیمارستان 64 تختخوابی صورت گرفت و نتایج آن ارائه شده است.

 

 

 

   

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

تهران خیابان جمهوری بین چهارراه استانبول و پل حافظ کوچه مسعود سعد
09126633036
02166719137
البرز-کرج-پل فردیس-بعد از پمپ بنزین باران
راه های ارتباطی
09126633036
02166719137
02634955755

فروشگاه آنلاین تجهیزات آتش نشانی، اعلام و اطفاء حریق، تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی