فرهنگ ایمنی حقیقت و سرنوشت خانواده در جامعه است. The safety culture is the truth and destiny of the family in society ,

menuordersearch
f125.ir
۱۴۰۰/۱/۳۱ سه شنبه
(10)
(0)
فرهنگ ایمنی حقیقت و سرنوشت خانواده در جامعه است. The safety culture is the truth and destiny of the family in society
فرهنگ ایمنی حقیقت و سرنوشت خانواده در جامعه است. The safety culture is the truth and destiny of the family in society

مجموعه F125 از همه جهات همیشه سعی بر این دارد تا با بکار بردن موضوعاتی اصول و مدیریت رعایت نکات ایمنی را در مباحث مختلف اعلام نماید و با اهداف و دیدگاه های پیش روی، بتواند موثر و مفید در این امر پایدار بماند.

125

در ادامه در این مقاله با توجه به اشارات قبلی در رابطه با حرف (F) که این مجموعه علامت اختصاصی(FIRE) را به فعالیت خود اختصاص داده و عدد (125) را جهت حمایت و تابع قوانین پایه گذاری شده سازمان آتش نشانی  در نام خود بکار برده است،

 

 

 

قصد بر این دارد که اهمیت حرف(F) را در اول کلمات مختلف لاتین که مرتبط به سیستم ایمنی می‌شود را در جملات این موضوع بکار ببرد تا نقش حرف (F) جهت عدم فراموشی در رعایت نکات ایمنی بیشتر دیده شود.
هدف اصلی این مقاله "اجرا و عملی کردن فرهنگ ایمنی، حقیقت و سرنوشت خانواده در جامعه " است.

این جمله با تقسیم بندی کلمات با ارزش آن در سطر جملات که چهار کلمه است،

بصورت لاتین آغاز گردیده و تعداد هر حرف فارسی در کلمات تا پایان هر جمله 125 عدد است و پس از تعریف کلمات در چهار سطر جملات تکمیلی، در ادامه با استفاده از حرف (F) در شروع کلمات دیگر لاتین، به همراه معنی آن، ارزشش در مبحث ایمنی را بیشتر خواهیم دید.

امید است که طرح این موضوع نمایش ایده ها نباشد و فقط رعایت نکات آن و عملگرایی، برای این مجموعه و همه دوستداران ایمنی قرار گیرد.
اجرا و عملی کردن Fulfil فرهنگ ایمنی در همه جوانب در جامعه امروز، امری دلنشین و ضروری جهت حفظ سلامت جان و مال جامعه خوشحالانسانها در تمامی محیط هایی که نقش آن دیده می‌شود، خواهد بود.
حقیقت Fact این است که فرهنگ ایمنی بصورت کلی برای هم بوده و آن، مانند زنجیریست که هر حلقه اش آویز گوش هایی است، تا با کوچکترین بی احتیاطی صدایش به گوش همگان می‌رسد.
سرنوشت Fate جامعه از لحاظ آرامش و امنیت بستگی به حفظ ارزش ها در راستای ایمن سازی روابط و اندیشه زیبا در مسیر پیشرفت خواهد بود تا توسعه در افکارها فرهنگ سازی گردد.
خانواده Familyاز جهات مختلف در ابتدا برای موضوع ایمنی موثر است، تا سرچشمه رشدی برای خانواده ای همچون جامعه، که از آسیب ها و حوادث همگانی جلوگیری بعمل آورد.

اجرا و عملی کردن Fulfil فرهنگ ایمنی، حقیقت Fact و سرنوشت Fate هر خانواده Family و جامعه ای متفاوت Fresh و خوب Fine در مسیر تندرستی Fitness و شاد Fine پیش بینی Forecast می‌نمایند. 


بال و پر دادن Fosterجریان Flow ایمنی با آموزش عالی Further Educationآزادی Freedom و سرانجام Finalبسیار خوب Fine در آینده Future دارد، که قاب Frame آن مشهور Famous و ترس و هراس Fright از چهره Front مردم Folkدور Farمی شود.
غالباً Frequentlyکانون Focusایمنی در سالیان دور Far اساسی Fundamentalسخت Firmو ناتوان Frail و مرگ آور Fatal داشت.

سرانجام ساخت تجهیزات Facilities فرمول Formula تازه و جدید Fresh برای کاهش Fall ترس و هراس Fright بوجود آورد.
تجهیزاتFacilities سبب شد تا خاتمه دادنFinish و از ذهن خارج کردنForget حوادث گذشته داستان تخیلیFiction همچون آتش بازیFirework  باشد، اما باز عدم رعایت نکات ایمنی و خطا کردنFoul عاقبت Fate حتی مرگ آور Fatal بهمراه آورد.

از این رو غالباً Frequently عملی کردن Fulfil موضوع ایمنی نیاز به فرهنگ سازی آن در کانونFocusحقیقتFact که اسکلتFramework و چهار چوبFrame محکم Firm و درجه یکFirst class آن همان اجرا و عملی کردن Fulfil مکرر Frequent در آزادی Freedom مناسب Fit با بوی خوبیFragrance از تندرستیFitness پیش بینیForecast می شود.

زیرا For انسان همانطور که به غذا Food جهت تندرستیFitness و سرگرمی و تفریح و بازی Fun نیاز دارد، بدون ایمنی هم در همه موارد سرنوشت Fate ناتوان و ضعیف Frail خواهد داشت.

حتی ماموران آتش نشانی Fire man در ایستگاه آتش نشانیFire station یا ماشین آتش نشانیFire engine جهت کمک های اولیهFire ais که صدای آژیر آتش سوزیFire alarm بصدا درمی آید، از لحاظ ایمنی فردی، آماده نباشند، غالباً Frequentlyپایان Final خوبی Fine ندارند، چه بسا درجه کپسول آتش نشانیFire extinguisher هم اگر از خط سبز به قرمز رسیده باشد، عملکردی از خود نشان نمی‌دهد.
در پایان Finalکانون Focus سوخت Fuel هر شعله Flash روان Fluid و سبز، پر کردنFull خوشبختی Fortune و آزادی Freedom در آینده Future مشهور Famous بر فرهنگ ایمنی خواهد بود و جامعه ای با چهره Front شجاع Fearless ممنوع از فرار کردنFlee و خطا کردنFoul خواهیم داشت.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می‌باشند:

راه های ارتباطی
09126633036
02166719137

کلیک کنیدwhatsup

پیروز و سربلند و شاداب باشید... یا حق

تهران خیابان جمهوری بین چهارراه استانبول و پل حافظ کوچه مسعود سعد
09126633036
02166719137
البرز-کرج-پل فردیس-بعد از پمپ بنزین باران
راه های ارتباطی
09126633036
02166719137
02634955755

فروشگاه آنلاین تجهیزات آتش نشانی، اعلام و اطفاء حریق، تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی