فوم آتش نشانی ایمن شمس ماندگار ,

menuordersearch
f125.ir
فوم آتش نشانی ایمن شمس ماندگار
...

فوم آتش نشانی ایمن شمس ماندگار

(0)
(0)

فوم آتش نشانی سنتتیک 6%

رنگ و مدل کالا
فوم آتش نشانی سنتتیک 3%
فوم آتش نشانی AFFF %3
فوم آتش نشانی AFFF %6
فوم آتش نشانی AFFF-AR
فوم آتش نشانی سنتتیک 6%
تعداد
+
_
عدد
تماس بگیرید
142,000 تومان

توضیحات

بیشتر از 50 سال است که فوم هاي مخصوص اطفاء حریق ساخته شده اند و مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما چیزي که امروز از‌ آنها به عنوان فوم شیمیایی سبک استفاده می‌کنیم هم داراي فرمولاسیون بهتر و اثر بخش تر بوده و هم از لحاظ محیط زیستی بسیار مناسب می‌باشند. البته لازم به ذکر است که فوم هاي شیمیایی در انواع مختلف براي مصارف مختلف تولید و عرضه می‌گردند.

 

فوم هاي شیمیایی از واکنش مواد کف زاي شیمیایی با فلوئور تولید می‌گردد و با ایجاد حباب هاي درشت سطح آتش را به سرعت پوشانده و لذا سرعت اولیه اطفاء حریق در این رده از فوم زیاد است. فوم هاي شیمیایی مجموعه اي از حباب هاي ریز و فشرده بوده که بعلت چگالی کم، بر روي سطح اکثر مواد سوختی شناور می‌گردد. حباب هاي فوم در برخورد با سطح مایع مشتعل ضمن کاهش دما، باعث پوشش سطح حریق و همچنین کاهش حجم اکسیژن و نهایتاً اطفاء حریق می‌گردد، همچنین با جلوگیري از ایجاد بخارات آتش گیر مایعات سوختنی از عمل احتراق مجدد جلوگیري می‌کند و با داشتن خاصیت چسبندگی به سطح مایع سوختنی، از آتش سوزي ماده در اثر سرایت آتش هاي مجاور نیز جلوگیري می‌کند. فوم هاي شیمیایی می‌تواند به عنوان پیشگیري از حریق، کنترل کننده آن و همچنین جهت خاموش کردن حریق هاي ناشی از مایعات سوختنی بکار گرفته شود.

 

فوم آتش نشانی ایمن شمس ماندگار دارای گواهینامه های ISO 14001, ISO 45001, ISO 9001, گواهینامه IMS و استاندارد است.

 

معرفی و مشخصات انواع فوم آتش نشانی ایمن شمس ماندگار

 

کف تولید کننده فیلم آبی (AFFF):

فوم های مخلوطی از ترکیبات شیمیایـی هیدروکربنـی و ترکیبـات فلوئـور بوده که با ایجاد کشش سطحی بسیار پایین امکان ایجاد فیلم آبی را بر روی سطح انواع مـواد سوختـی ایجاد می‌نماید. کــشش سطحـی پایین باعث سـرعت اطفـاء بسیار زیاد شده و حـریق ایجاد شده طی زمانی کوتاه اطفـاء می‌گردد. پس از اطفاء اولیـه حریق، حبـاب های کـف بر روی سطح فیلم شنـاور شده و از بازگشت شعلـه و شعلـه وری مجـدد جلوگیـری می‌نمایـد.

فوم هاي AFFF در مجموع از سرعت اطفاء اولیه بسیار خوبی برخوردار بوده ولی در مقابل بازگشت حریق ضعیف می‌باشند (در مقایسه با فوم هاي پروتینه). لذا از فوم هاي AFFF در حریق هاي نفتی با عمق کم و وسعت زیاد مانند اطفاء حریق بر روي باند فرودگاه و یا سطح انبار مواد شیمیایی و غیره استفاده می‌نمایند.

 

مشخصات و ویژگی های فوم AFFF ایمن شمس ماندگار

1.02 + 0.01Specific Gravity at 20 C
15 Cst - 10 CstMax Viscosity at 20 C
6.5 - 7.8PH at 20 C
- 10 + 2Freezing Point
_Sediment at Delivery
9 - 12 timesExpansion Rate

 

کف مقاوم الکلی ( AR-AFFF ):

فوم های آتشنشانی معمولی قادر به اطفاء حلال های قطبی نیستند و حباب های فوم درتماس با این مواد به سرعت تخریب می‌شوند. بنابراین فوم های مقــاوم الکلی تشکیـل دهنــده فیلم آبی باید به منظــور اطفــاء حریـق های نفتــی استفاده شـوند. لذا از این نوع فــوم ها می‌توان برای اطفــاء حریق های نفتــی و پتــروشیمــی، کارخانجــات مــواد شیمیایــی، مراکــز آتش نشـانــی و غیـره استفاده نمود. کف هاي مقاوم الکلی در برابر گرما مقاومت بالایی دارند و می‌توانند براي اطفاء حریق هاي نفتی نیز اســتفاده شــوند. بنابراین از این نوع فوم ها می‌توان براي اطفاء حریق هاي نفتی و حلال هاي قطبی در مراکز نفتی و پتروشــیمی، کارخانجات مواد شــیمیایی، مراکز آتش نشانی و غیره استفاده نمود.

 

مشخصات و ویژگی های فوم AR-AFFF ایمن شمس ماندگار

1.02 + 0.01Specific Gravity at 20 C
Non NewtonianMax Viscosity at 20 C
6.5 - 8.0PH at 20 C
- 7 + 2Freezing Point
_Sediment at Delivery
8 - 11 timesExpansion Rate

 

 

کف پر توسعه شیمیایی (کف سبک):

با توجه به توانایـی ایجــاد حباب های درشت و غیــر فشــرده، معمولا کف های پر توسعـه را جهت پر نمودن سریع فضـاهای بستـه مانند: انبـار، سـوله ها، معـادن، ساختمـان ها و همچنین جهت پیشگیـــری از حریـق در مراکـزی که احتمـال نشت گـازهای قابل اشتعـال وجود دا LPG رد مانند تولیـد و انتقـال گـاز و گـاز مایـع استفـاده می‌نماینـد.

 

این فومها محلولی از هیدرو کربنهای فعال شده هستند ماده فعال کننده فلوئور در این کنسانتره ها در صورت وجود به حدی نیست که بتواند لایه غشایی شکلی بر روی سطح مایعات هیدرو کربنی ایجاد نماید. توسعه استفاده فوم های s عموما به نسبتهای میان یک تا شش درصد استفاده می‌گردد از این نوع فوم به ندرت بعنوان فـوم کـم میشود و معمولا برای اطفای حریقهای هیدروکربنی در مقیاس کوچک استفاده می‌شود. فوم های مصنوعی ترکیبی از عوامل فوم ساز مصنوعی و پایدار کننده هستند فوم مصنوعی با نسبت انسباط متوسط برای فرونشاندن بخارات سمی و خطرناک بکار می‌رود. با توجه به نوع مواد شیمیایی موجود در حریق فوم های متفاوتی نیاز است فوم با نسبت انبساط بالا را می‌توان در سیستمهای Total Flooding مبتنی بر فوم بکار گرفت. این سیستمهای از طریق نازلهای ثابت در اطفای حریق انبارها و سایر فضاهای بسته مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورت کاربرد فوم در چنین فضاهایی باید قبل هرکار اقدامات احتیاطی در مورد وجود کابل ها و جریان الکتریسیته صورت گیرد.

ویژگی های فوم Synthetic ایمن شمس ماندگار

 

< 1.03 + 0.02Specific Gravity at 20 C
< 200Max Viscosity at 20 C
6 - 8.5PH at 20 C
- 7 + 2Freezing Point
_Sediment at Delivery
8 - 11 timesExpansion Rate
18 ماه پس از تولیدتاریخ انقضا

دور از حرارت مستقیم (نور آفتاب)

دور از دمای یخ زدن -5 درجه

شرایط نگهداری

 

 

فوم پروتئین (کف سنگین):

از ترکیبـات پروتئیـن گیاهی و یا حیوانـی تولیـد شده و قابلیت تولیـد حبـاب های ریز و فشــرده را دارا می‌باشـد. حباب های حاصلـه از کف سنگین پروتئینـی دارای چسبندگـی زیاد بوده و به علت وجود ترکیبـات پروتئینـی، در مقـابل حـــرارت و حریـق بسیار پایــدار است. این نوع کف ها را در آتش نشانـی شهـری، صنایـع هواپیمایی، کشتیرانی و صنایع نفت استفاده می‌نمایند.

 

مشخصات و ویژگی های فوم FP ایمن شمس ماندگار

1.17 + 0.01Specific Gravity at 20 C
20 CstMax Viscosity at 20 C
6.5 - 7.5PH at 20 C
- 10 + 2Freezing Point
Max 0.2%Sediment at Delivery
7 - 9 timesExpansion Rate

 

 

 

 

حداقل فروش ۴۰ لیتر

نوع بسته بندي:

  • گالن هاي 20 لیتري
  • گالن هاي 220 لیتري

 

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می‌باشند:

راه‌های ارتباطی
09126633036
02166719137

کلیک کنیدwhatsup

 

تهران خیابان جمهوری بین چهارراه استانبول و پل حافظ کوچه مسعود سعد
09126633036
02166719137
البرز-کرج-پل فردیس-بعد از پمپ بنزین باران
راه های ارتباطی
09126633036
02166719137
02634955755

فروشگاه آنلاین تجهیزات آتش نشانی، اعلام و اطفاء حریق، تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی