معرفی بازار عمده فروشان پاسارگاد کرج، یک بازار تازه تاسیس در شهر کرج استان البرز ,

menuordersearch
f125.ir
۱۴۰۱/۵/۲۰ پنج شنبه
(13)
(1)
معرفی بازار عمده فروشان پاسارگاد کرج، یک بازار تازه تاسیس در شهر کرج استان البرز
معرفی بازار عمده فروشان پاسارگاد کرج، یک بازار تازه تاسیس در شهر کرج استان البرز

اگر به دنبال بازار عمده فروشی خشکبار و میگردید، شاید به تازگی نام بازار عمده فروشان پاسارگاد کرج به گوش شما خورده باشد. بازار عمده فروشان پاسارگاد یک بازار خشکبار، واقع در نزدیکی شهر کرج است. اگر به دنبال یافتن یک بازار درجه یک عمده فروشی خشکبار و یا در پی یافتن اطلاعات بیشتر و دقیق تر در ارتباط با این بازار هستید. حتما ادامه این مقاله را با دقت مطالعه بفرمایید.

 

معرفی اطلاعات جامع و کلی در ارتباط با بازار عمده فروشان پاسارگاد

بازار عمده فروشان پاسارگاد کرجیک بازار خشکبار است که به تازگی در کرج افتتاح شده است. در این بازار اجناسی مانند مواد غذایی، خشکبار، مواد شوینده و به فروش میرسند. بازار پاسارگاد به دلیل قرارگیری در موقعیت جغرافیایی استراتژیک و خوب به احتمال زیاد دارای آینده ای درخشان در بین بازار هایی از این قبیل است. شما می‌توانید در این بازار بزرگ به خرید عمده محصولات غذایی و بهداشتی مد نظرتان بپردازید.

 

اطلاعات پروژه بازار پاسارگاد، واقع در استان البرز

پروژه بازار پاسارگاد توسط شرکت انبوه سازان پاسارگاد زیر نظر شرکت برج نیکان آریا ساخته و افتتاح شده است. مساحت در نظر گرفته شده برای اجرا این پروژه 50 هزار متر بوده است. طراحان این بنا از این 50 هزار متر مساحت زمین، 40 هزار متر آن را به زیر بنای سازه اختصاص داده اند. شرکت انبوه سازان پاسارگاد این بنا را به ارتفاع 15 متر و در 3 طبقه ساخته است.

 

موقعیت جغرافیایی خوب و کاربردی این بازار بسیار امیدوار کننده است

بازار عمده فروشان کرجدر نزدیکی جایگاه سوخت هجرتی و پمپ بنزین زهره قرار دارد. این بازار عمده فروشی بزرگبه دلیل قرارگیری در نزدیکی خط مترو و بزرگراه تهران-کرج از لحاظ موقعیت جغرافیایی در محلی بسیار استراتژیک قرار گرفته است. بازار عمده فروشان پاسارگاد همچنین در مجاورت بازار میوه و تره بار محمد شهر کرج واقع شده است. نزدیکی این دو بازار مهم به یکدیگر باعث شده که مردم برای خرید مایحتاجشان نیاز به طی مسیر های طولانی در بین بازار ها نداشته باشند.

 

مشخصات بنا بازار عمده فروشان کرج

همانطور که گفته شد این بنا به ارتفاع 15 متر و دارای 3 طبقه است. طبقه اول و دوم ساختمان بازار پاسارگاد به بخش تجاری اختصاص داده شده است. در دو طبقه اختصاص داده شده این بازار به بخش تجاری 135 واحد تجاری طراحی و ساخته گشته است. این ساختمان دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ، نمازخانه، اتاق مدیریت و نگهبانی است. پارکینگ این مجموعه با دارا بودن ظرفیت 650 وسیله نقلیه، مکان مناسب و ایمنی برای خودروهای شما عزیزان است. شما با خیال راحت می‌توانید وسیله نقلیه خود را در امنیت کامل در پارکینگ این مجموعه قرار داده و تمام فکرتان را متمرکز بر خرید خود کنید.

فعالیت ها و محصولات بازار عمده فروشان پاسارگاد

این بازار همانطور که از نام آن پیداست مربوط به خرید و فروش عمده خشکبار است. در بازار عمده فروشان پاسارگادکرج فعالان اقتصادی در زمینه های خشکبار، لوازم شوینده وبهداشتی، عطاری و دخانیات فعالیت دارند. شما می‌توانید مواد غذایی مورد نیازتان مانند برنج، روغن، چای و را از این بازار تهیه کنید. از دیگر اجناسی که در بازار عمده فروشان پاسارگاد به فروش میرسند، می‌توان به لوازم بهداشتی و شوینده ها، خشکبار، حبوبات، ادویه جات و اشاره کرد. در حقیقت بازار عمده فروشان پاسارگاد مکانی جامع و امن برای تهیه خشکبار به صورت عمده است. شما می‌توانید از طریق بازار پاسارگاد مواد غذایی و شوینده های بهداشتی را با کیفیت درجه یک تهیه کنید.

میزان رضایت مردم از این بازار در چه حد است؟

با توجه به نظرسنجی های انجام شده و نظرات مردم در سایت های مرتبط، بازار عمده فروشان پاسارگاد مورد توجه مردم قرار گرفته است. از جمله موارد رضایت مردم وجود پارکینگ و نمازخانه فعال و تمیز در داخل مجموعه پاسارگاد است. قرار گرفتن این بازار در موقعیت جغرافیایی مناسب و مرتبط از دیگر دلایل استقبال مردم از این بازار است. نزدیکی پمپ بنزین زهره و جایگاه سوخت هجرتی به این مکان باعث شده تا همه نگرانی ها در ارتباط با مسائل مرتبط با اتومبیل برطرف شود. همچنین پایگاه بهداشت و سلامت در نزدیکی این بازار قرار دارد. وجود تمام این مراکز مرتبط و سودمند باعث شده تا این بازار بیش از پیش مورد استقبال شما عزیزان قرار گیرد.

آدرس دقیق و ساعت کاری مجموعه پاسارگاد

بازار عمده فروشان پاسارگاددر استان البرز/ جاده کرج ماهدشت/ ابتدای جاده محمد شهر کرج/ انتهای خیابان محیا/ جنب پمپ بنزین زهره واقع شده است. مجموعه بازار پاسارگاد همه روزه از ساعت 8 صبح تا 18 در خدمت شما بازدید کنندگان و خریداران عزیز و محترم است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

2 نظر

تهران خیابان جمهوری بین چهارراه استانبول و پل حافظ کوچه مسعود سعد
09126633036
02166719137
البرز-کرج-پل فردیس-بعد از پمپ بنزین باران
راه های ارتباطی
09126633036
02166719137
02634955755

فروشگاه آنلاین تجهیزات آتش نشانی، اعلام و اطفاء حریق، تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی