قرارداد سرویس و نگهداری سیستم اعلام و اطفا حریق ,

menuordersearch
f125.ir
۱۴۰۱/۹/۲۰ یکشنبه
(6)
(0)
قرارداد سرویس و نگهداری سیستم اعلام و اطفا حریق
قرارداد سرویس و نگهداری سیستم اعلام و اطفا حریق

انعقاد قرارداد سرویس و نگهداری سیستم اعلام و اطفا حریق به صورت سالانه با هر ظرفیت و توانی جز فعالیت اصلی ما است که توسط کارکنان، مهندسین، تکنسین های بسیار ماهر و با تجربه پشتیبانی می‌شود. این تسهیلات به صورت پشتیبانی 24 ساعته صورت می‌پذیرد. همچنین به عنوان یک برنامه جامع ایمنی کشوری شامل قرارداد سرویس و نگهداری سیستم آتش نشانی و قرارداد سرویس و نگهداری سیستم اعلام و اطفا حریق است. یک ضمانت برای موسسات مختلف عمرانی تحت پوشش، برای حفاظت ایمنی عمومی است. انعقاد قرارداد سرویس سیستم آتش نشانی از طریق شرکت های مجاز ایمنی کشوری انجام می‌شود. تیم ما و همه همکارانی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند مفتخریم خدمات ایمنی آتش سوزی حرفه ای به کلیه مشتریان محترم ارائه دهیم.

 

فرم درخواست مشاوره آتش نشانی

 

قرارداد سرویس و نگهداری سیستم آتش نشانی

 

قرارداد سرویس و نگهداری سیستم آتش نشانی

قرارداد سرویس و نگهداری سیستم آتش نشانی چه نوع قراردادی است؟ پیمانکاری، راه اندازی، پشتیبانی و بررسی سیستم اعلام و اطفا حریق توسط پیمانکار انجام می‌شود. متن قرارداد شامل وندور لیست سازمان آتش نشانی تهران است. سرویس و نگهداری سیستم آتش نشانی بصورت دوره ای باعث کاهش خطاهای سیستم می‌گردد. نوع سیستم و ارزیابی ریسک محیط از عوامل تعیین کننده دوره بازرسی است.

قرارداد سرویس سیستم آتش نشانی

دستور العمل سیستم ایمنی و آتش نشانی ساختمان

 

  1. با توجه به لزوم بررسی و ارزیابی بناهای مجاور قبل از شروع کار به منظور پیشگیری از آوار ساختمانهای جابنی ضروری است با رعایت اصول گود برداری در صورت نیاز فوندانسیون به صورت دو مرحله ای اجرا شود.
  2. به منظور پیشگیری از حوادث ناشی از ریزش آوار اجرای کامل و دقیق سازه نگهبان (مطابق نقشه ارائه شده به شهرداری جهت صدور پروانه الزامی است.
  3. نظارت دقیق و مستمر مهندس ناظر مقیم در هنگام عملیات گود برداری و کنترل ساختمانهای مجاور الزامی است تا در صورت پیش بینی احتمال ریزش ساختمانهای مجاور، نسبت به تخلیه فوری متصرفین اقدام شود
  4. جهت ایمنی عابرین پیاده و جلوگیری از سقوط افراد و اشیاء و خودروهای عبوری به داخل محیط گود برداری حصار کشی مناسب و نصب علائم و چراغهای هشدار دهنده، ضروری است
  5. در هنگام بارندگی عملیات گود برداری مجاز نبوده و به منظور پیشگیری از نفوذ سیلابهای ناشی از بارندگی و به منظور پیش به داخل گود و خطرات ناشی از آن ضروریست تا اقدامات حفاظتی در اطراف محیط گودبرداری صورت گیرد
  6. دهلیز پلکان و چاه آسانسور با ساختار ۲ ساعت مقاوم حریق دوربندی و از سایر قسمتها مجزا گردد
  7. اندازه ارائه شده در نقشه های معماری در خصوص عرض مسیر پله ها عرض، پاگردها و ابعاد مربوطبه پیش ورودی آسانسورها دقیقا رعایت شود
  8. درب ورودی به دهلیز پلکان در تمامی طبقات از نوع مقاوم دودبند خود بسته شو و بدون قفل و بست انتخاب و نصب گردد
  9. جهت بازشو درب پله ها در تراز تخلیه خروج به طرف بیرون و در سایر طبقات به سمت داخل دهلیز پلکانها طراحی و اجرا گردد
  10. استفاده از دربهای شیشه ای سکوریت جهت دور بندی دهلیز پلکان مجاز نیست
  11. خود بست نمودن تمامی دربهای ورودی به دهلیز پلکان الزامیست
  12. اجرای نرده استاندارد در تمامی راه پله ها ،خارجی پشت بام و بالکن و پرتگاه ها با حداقل ۱۱۰ سانتیمتر ارتفاع و نیز شبکه بندی ایمن در بدنه نرده الزامی است
  13. اجرای نرده استاندارد در پلکانهای داخلی با حداقل ۸۶ الی ۹۶ سانتیمتر ارتفاع و نیز سبکه بندی ایمن در بدنه نرده الزامی است.
  14. بازشدن مستقیم دربهای اتاقهای آسانسور هواسازها و اتاق های پکیج به داخل دهلیز پلکان ها
    مجاز نیست.
  15. نصب تابلو و کنتور برق و کنتور گاز در داخل دهلیزهای پلکان مجاز نیست ۱۶ دریچه های شوت زباله موجود در دهلیز پلکان اجرا شده باید کاملا دودبند گردند تا از ورود و یا نفوذ محصولات حریق به داخل معابر خروج ممانعت به عمل آید ۱۷ دربهای داکت تاسیساتی از نوع دودبند و دارای قفل و بست انتخاب و نصب شوند.

برای مشاهده تمامی دستور العمل ها میتوانید به صفحه دستور العمل سیستم ایمنی و آتش نشانی ساختمان مراجعه نمایید.

برای تعمیر و نگهداری سیستم اعلام و اطفا حریق چند وقت یک بار برنامه ریزی کنیم؟

قرارداد سرویس و نگهداری سیستم اعلام و اطفا حریق الزامی است. اکثر اجزاء سیستم اعلام و اطفا حریق عمر محدودی دارند و برای حفظ عملکرد سیستم نیاز به تعویض و تعمیر دوره ای دارند. مطابق دستور العمل ها نگهداری از سیستم اطفا حریق هر شش ماه یک بار باید توسط یک تکنسین خبره بازرسی شود. مدت دوره بازرسی به نوع سیستم و عوامل محیطی وابسته است. با تعمیر و تعویض قطعات در صورت نیاز، کارایی سیستم برای شناسایی و مهار آتش را حتما امتحان کنید. دلایلی که نشان می‌دهد چرا برای بازرسی منظم سیستم خود برنامه ریزی لازم است را بیان می‌کنیم.

در محیط های باز اجزاء سیستم بیشتر دچار آسیب می‌شود. ممکن است قطعات در اثر عوامل محیطی آسیب ببینند. سیستم ها و قطعات در مکان های سرپوشیده نسبت به محیط باز به تعویض کمتری نیاز دارند. محیط باز و پر تنش باعث خراش یا بریدگی شیلنگ، سایش لوله، و در محیط حاوی مواد شیمیایی باعث خوردگی تجهیزات می‌شود. هرگاه با قطعاتی شبیه به موارد زیر مواجه شدید، برای تعویض قطعات با تکنسین خود تماس بگیرید.

 

اگر سیستم های اعلام و اطفا حریق دارای اجزا آسیب دیده باشد به موقع موثر واقع نمی‌شوند. یک قطعه معیوب می‌تواند باعث مختل شدن کار سیستم شود و فعال شدن آن منجر به تخلیه بی موقع گردد. برعکس، یک قطعه معیوب در هنگام شروع آتش سوزی باعث تاخیر در فعال سازی شده و قبل از اطفا حریق باعث پیشروی آتش شود. یا یک سیستم اعلام حریق ممکن است بی موقع به صدا در آید. حتی در یک سیستم طراحی شده کامل، قطعات نیازمند تعویض هستند و باید برای تعمیر و نگهداری سیستم اطفا حریق برنامه ریزی انجام شود. هر ماه اقدام به بررسی سیستم های اعلام و اطفا حریق کنید و اگر موردی یافتید حتما به تکنسین اطلاع دهید.

قرارداد سرویس سیستم آتش نشانی

قیمت تعمیرات و نگهداری سیستم آتش نشانی

محاسبه قیمت با توجه به خدماتی است که در قرارداد سرویس و نگهداری سیستم اعلام و اطفا حریق ارائه می‌شود. این قیمت گذاری توسط انجمن ایمنی و مهندسی حریق تحت نظارت سازمان آتش نشانی برای مدت دو سال تنظیم شده است. در این لیست قیمت گذاری بر اساس هزینه هایی شامل دستمزد نیروی ها، هزینه پیمانکاران، تعویض قطعات و تجهیزات و تعمیرات سیستم لحاظ شده است و تهیه لوازم یدکی لازم با ذینفع است.

 

مشاوره قرارداد سرویس سیستم آتش نشانی

قرارداد سرویس سیستم آتش نشانی برای هر مکان لازم است. این قرارداد بر اساس شناسنامه ساختمان و تاییدیه سازمان آتش نشانی صادر می‌گردد. هنگام ساخت با رعایت نکات ایمنی سازمان آتش نشانی توسط کارفرما اخذ می‌شود. مشاوره در حوزه قرارداد سرویس و نگهداری سیستم آتش نشانی بسیار حساس و پر اهمیت است. نیاز به یک تیم مشاوره با کادر مجرب دارد تا در هنگام نیاز بتوانند از حقوق شما حمایت کنند. قرارداد مشاوره را با شرکتی امضا کنید که در لیست سازمان آتش نشانی تایید شده باشد و تمام فاکتور های لازم را دارا باشد. اگر همه موارد چک لیست فرم مربوط به سازمان آتش نشانی درست پیش رفته باشد و از سوی کارشناسان مربوطه تایید گردد، فرم نهایی به شهرداری ارسال و پایان کار ساختمان صادر می‌گردد. قیمت مشاوره قرارداد سرویس سیستم آتش نشانی هر سال با توجه به بررسی انجمن شرکت های ایمنی و مهندسی حریق قیمت گذاری می‌شود.

قرارداد سرویس و نگهداری سیستم اعلام و اطفا حریق جهت ایمنی ساختمان

تیم ما اطلاعات لازم جهت خدمات ایمنی آتش سوزی حرفه ای و قرارداد سرویس و نگهداری سیستم اعلام و اطفا حریق را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سرویس و نگهداری سیستم آتش نشانی ۱۴۰۳

سرویس و نگهداری سیستم آتش نشانی ۱۴۰۴

برای کسب اطلاعات و راهنمایی‌های بیشتر در این زمینه می‌توانید با متخصصان مرکز شارژ کپسول‌ آتش نشانی در کرج در ارتباط باشید.

09126633036
02166719137
 

فرم درخواست مشاوره آتش نشانی

 

 

 

 

 

تهران خیابان جمهوری بین چهارراه استانبول و پل حافظ کوچه مسعود سعد
09126633036
02166719137
البرز-کرج-پل فردیس-بعد از پمپ بنزین باران
راه های ارتباطی
09126633036
02166719137
02634955755

فروشگاه آنلاین تجهیزات آتش نشانی، اعلام و اطفاء حریق، تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی