بازار بزرگ عمده فروشان خیام کرج ,

menuordersearch
f125.ir
۱۴۰۲/۵/۲ دوشنبه
(3)
(0)
بازار بزرگ عمده فروشان خیام کرج
بازار بزرگ عمده فروشان خیام کرج

بازار بزرگ عمده فروشان خیام کرج

 

بازار بزرگ خیام کرج به فروش عمده خشکبار و خوابار در کرج اختصاص داده شده است. این بازار با مساحت ۱۹۰۲۸/۳۳ متر مربع با پروانه تجاری در سال ۱۴۰۲ تاسیس گردیده است.

 

بازار بزرگ خیام کرج

 

بازار بزرگ خیام کرج با تعداد ۶۱ واحد تجاری در فضایی استثنائی در سه طبقه، همکف و دو طبقه منفی با آسانسورهای بزرگ صنعتی و تجاری که در طبقه زیرین پارکینگ خودرو بوده و هر واحد تجاری در فضای ایجاد شده دارای فروشگاه و بالکن تجاری و انبار مجهز با ارتفاع استاندارد است.هر انبار دارای آسانسور بالابر به فروشگاه بوده و ارتفاع آن کاملآ استاندارد است و لیفتراک در آن براحتی می‌تواند، عملیات بارگیری و تخلیه بار را به انجام برساند.

 

بازار بزرگ خیام کرج

 

بازار بزرگ خیام کرج

 

از دیگر موضوعات حائز اهمیت در بازار برقراری ایمنی با تجهیز و راه اندازی سیستم اعلام و اطفاء حریق بوده و همچنین کوچه های مرتبط بهم در بازار کاملا از عرض بالایی برخوردار است که این موضوع در صورت هر حادثه ای خدمات و امداد رسانی را سریعتر به انجام خواهد رساند. در این راستا مجموعه F125 از برقراری شرایط ایمنی و راه اندازی سیستم اعلام و اطفاء حریق در آن بازار جهت ایمنی بیشتر قدردانی داشته و خدمات خود را در موضوعات ایمنی و شارژ کپسول آتش نشانی اعلام می‌دارد.

 

ورود به فروشگاه لوازم ایمنی و آتش نشانی

 

یکی دیگر از موضوعاتی که می‌توان به آن اشاره داشت ورودی های اصلی بازار است که از سه طرف قابل دسترسی بوده و مسیر را برای تردد آسانتر می‌نماید. این بازار با هدف توسعه فروش مواد غذایی در استان البرز و شهر کرج ابتدای ورودی جاده محمد شهر بعد از زیر گذر قطار شهری در نزدیکی بازار مواد غذایی ولیعصر و مولوی در منطقه شیخ آباد ساخته شده است. امید است تمامی پروژه های احداثی با هدف توسعه در امر ایمنی شرایط مطلوب و بالایی برقرار نمایند تا همه در سایه ایمنی سرافراز بمانیم. مجموعه F125 با فروش تجهیزات ایمنی و اعلام و اطفاء حریق در تهران و کرج و تمامی نقاط کشور فعال بوده و آمادگی خود را جهت خدمات موضوعات فروش و همچنین شارژ کپسول آتش نشانی اعلام می‌دارد.

 

تلفن:

02166719137
09126633036

 

بازار عمده فروشان مولوی کرج

 

بازار عمده فروشان مولوی کرج

 

بازار بزرگ فروش عمده محصولات کشاورزی استان البرز(کرج) در حال ساخت

 

 

 


بازار عمده فروشان پاسارگاد کرج

 

 

مجموعه F125 در نظر دارد که با همکاری تمامی واحد های نامبرده بزودی اطلاعات فروشگاه های مستقر را به اطلاع مشتریان و بازدید کنندگان محترم برساند. ایمن باشیم.

 

 

تهران خیابان جمهوری بین چهارراه استانبول و پل حافظ کوچه مسعود سعد
09126633036
02166719137
البرز-کرج-پل فردیس-بعد از پمپ بنزین باران
راه های ارتباطی
09126633036
02166719137
02634955755

فروشگاه آنلاین تجهیزات آتش نشانی، اعلام و اطفاء حریق، تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی